Jak schudnąć w 3 dni? To możliwe

Jak schudnąć w 3 dni? To możliwe
5 (100%) 1 głosów

Jak szybko schudnąć? – to pytanie, które zadajesz sobie najczęściej w wiosenne miesiące, tuż przed rozpoczęciem wakacji. Niektórzy jednak oczekują szybkiego spadku wagi już w momencie pakowania walizek na wyjazd. Wtedy zastanawiają się czy utrata zbędnych kilogramów w 3 dni jest możliwa. My podpowiadamy – jasne, że tak.

Tak krótki, 3-dniowy trening zawsze będzie nastawiony wyłącznie na utratę tkanki tłuszczowej. Możesz więc mieć pewność, że będzie należał do jednych z najbardziej intensywnych i tylko dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń w połączeniu z rozsądną dietą będzie oznaczał schudnięcie.

Tylko 3 dni w tygodniu

Wiesz czym jest FBW? To skrót od Full Body Workout i jak już sama nazwa podpowiada, trening ten będzie polegał na wykonywaniu ćwiczeń angażujących każdy mięsień ciała. Podczas jednej sesji treningowej pobudzisz każdy kawałek swojego organizmu do działania, a dorzucając do tego trening metaboliczny rozkręcisz na maksa swój metabolizm i zagwarantujesz sobie szybszą redukcję tkanki tłuszczowej, a znajomym pokażesz jak skutecznie schudnąć.

Dodatkowa informacja:

Trening FBW to rozwiązanie nie tylko dla początkujących i zachłannych. Wykorzystywany jest również przez ćwiczących z wieloletnim stażem, bo doskonale chroni muskulaturę stale pobudzając ją do działania.

Nie bez przyczyny piszemy o FBW. To na nim w ponad 60% opiera się prezentowany przez nas trening. My zaczniemy od poniedziałku, ale Ty możesz zacząć od każdego innego dnia. Byle byś poświęcił na przygotowanie i ćwiczenia trzy pełne doby. Gotowy?

Poniedziałek: FBW

Pamiętasz, że każdy trening rozpoczyna się 10-minutową rozgrzewką? W tym przypadku bardzo intensywną, po której nadchodzi 5 minut na rozgrzanie wszystkich stawów. Zwróć szczególną uwagę na to, by wykonywać wszystkie ćwiczenia dokładnie i jeśli trzeba – powoli.

Po rozgrzewce nadchodzi trening właściwy, a w nim mieści się:

  • przysiad ze sztangą: 3×12,
  • swingi z kettlem: 3×12,
  • martwy rumuński ciąg: 3×10,
  • hantlowe wiosłowanie: 3×8,
  • skośne wyciskanie hantli: 3×12,
  • wyciskanie hantli na siedząco: 3×15,
  • pompki odwrotne: 3×12,
  • deska 3x maksymalny czas.

Kiedy już wykonasz powyższe ćwiczenia, nie padaj ze zmęczenia na podłogę, a podaruj sobie lekki, aerobowy wysiłek, w środowisku fit znany jako Cool Down. On pozwoli Ci zmniejszyć temperaturę ciała i przywrócić układ krwionośny do stanu sprzed ćwiczeń.

Wtorek: Ćwiczenia ze sztangą

Tutaj wchodzi w grę trening metaboliczny, o którym wspomnieliśmy na początku. Jego głównym zadaniem jest intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, więc przygotuj się na to, że będzie szybko i ciężko. Jednak jeśli chcesz schudnąć, nie poddawaj się. Łap za sztangę i dalej!

Tutaj też zacznij od rozgrzewki, po której nadejdzie czas na:

  • żołnierski wycisk,
  • przysiad ze sztangą,
  • ciąg na prostych nogach,
  • wiosłowanie sztangą z nachwytem,
  • wykroki ze sztangą na barkach.

Każde z podanych ćwiczeń powtórz 6 razy i pamiętaj, żeby ciężar sztangi dobrać w taki sposób, żeby powyższe zadania nie wyczerpały maksimum Twojej siły.

Środa: FBW

I wracamy do początku – FBW. Znów intensywna rozgrzewka i do dzieła!

  • wykroki z hantlami: 3×12,
  • wznoszenie bioder: 3×12,
  • grzybobranie: 3×10,
  • wiosłowanie sztangą z nachwytem: 3×8,
  • pompki: 3×12,
  • wyciskanie hantli w pozycji stojącej: 3×15,
  • prostowanie ramion z wyciągiem górnym: 3×12,
  • zginanie przedramion z hantlami: 3×10,
  • ugięcia tułowia z ciężarem: 3×10

Nie ma co! Tutaj tym bardziej należy Ci się 10 minut odpoczynku w postaci cardio. To wpłynie korzystnie na mobilność Twoich stawów i długość mięśni – warto. Poświęć 3 dni na taki trening, a Twoje ciało zyska pożądaną formę i będzie znacznie lepiej prezentować się zarówno wakacyjną, jak i zimową porą.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.